Angstbehandelingen

Vrijblijvend advies

Kindvriendelijk

Ervaar een pijnloze behandeling bij de tandarts

Home » Pijnloze tandarts

Als u erg angstig bent, wilt u het liefst een garantie op een pijnloze behandeling bij de tandarts. Bij Tandartspraktijk St. Jozef is dat mogelijk! Voor veel behandelingen kunt u bij ons namelijk onder narcose worden gebracht. Zo voelt u niets van de behandeling!

Voor optimale mondzorg: Bel nu en maak uw afspraak!

Bij ons bent u zeker van een pijnloze behandeling bij de tandarts

Bent u angstig voor de tandarts en blijft u een noodzakelijke behandeling steeds uitstellen? Het team van Tandartspraktijk St. Jozef begrijpt uw angst en helpt u graag verder.

• Bij ons wordt u ontvangen in een prettige, rustgevende sfeer. U bent geen nummer: we nemen alle tijd voor u. Openheid, vertrouwen en begrip staan bij ons centraal.
  • Tijdens ons angstspreekuur bekijken we samen waar u bang voor bent en hoe we dat kunnen oplossen. Zo is het mogelijk om een pijnloze behandeling bij de tandarts te ondergaan, omdat u verdoofd wordt.
  • Wanneer u zeer angstig bent, kunt u buiten bewustzijn worden gebracht door onze anesthesist en ondergaat u de behandeling onder narcose.
  • Het is dan niet alleen een pijnloze behandeling, ook krijgt u niets mee van wat de tandarts doet. Uw gezondheid wordt natuurlijk voortdurend bewaakt.
  • Een narcose heeft tegenwoordig nog maar nauwelijks bijwerkingen. U bent snel weer wakker en mag meestal na een uurtje al onder begeleiding naar huis.

Tandartspraktijk St. Jozef zoekt graag samen met u naar een manier om van uw angst af te komen. Ook voor u is een gezond gebit haalbaar!

Voorkom ergere gebitsklachten

Bij ons ondergaat u een pijnloze behandeling bij de tandarts. Ook als u erg angstig bent, kunnen we zo ergere gebitsklachten voorkomen. Het enige wat u hoeft te doen, is contact met ons opnemen door te bellen naar 0570 606 711. Wij zorgen dat u met een gerust gevoel aan uw behandeling begint!

Louis Pasteurstraat 10-N
7415 EP Deventer
T: 0570-60 67 11
E: info@tandartsenpraktijkstjozef.nl

Tandartsenpraktijk St. Jozef B.V.

Louis Pasteurstraat 10-N
7415 EP Deventer
T: 0570-60 67 11
E: info@tandartsenpraktijkstjozef.nl

Neem vrijblijvend contact op

• Hoe wij omgaan met je persoonsgegevens kun je lezen in ons Privacy beleid
  • Velden met een * zijn verplicht

Tandartsenpraktijk St. Jozef B.V.